HR & Admin specialista, mzdová účetní (m/ž)
Podporuje personální oddělení v oblasti HR, administrativy a marketingu. Po zaškolení převezme zodpovědnost za zpracování mezd. Požadavky: min. SŠ vzdělání (ekonomický směr výhodou), ochota učit se novým věcěm (zákoník práce, mzdové účetnictví, správa sociální sítí, apod.), AJ na komunikativní úrovni, MS Office (pokročilá znalost excelu), obecná znalost personalistiky a mezd výhodou.
Náplň práce: administrativní práce spojené se zajištěním back office (objednávání kanc. potřeb, evidence pošty, péče o návštěvy, organizace firemních akcí), práce spojené s HR (zpracování docházky, organizace školení, tvorba a aktualizace směrnic, příprava reportů, komunikace v angličtině s kolegy z MAN, personální marketing, tvorba článků a kampaní na sociálních sítích), po zaškolení vedení mzdové agendy ve mzdovém systému RON pro cca 230 zaměstnanců (zodpovědnost za řádné a včasné zpracování měsíční a roční uzávěrky, komunikace se ZP, OSSZ, FÚ, odbory, penzijními fondy, zpracování a kontrola vyúčtování cestovních příkazů, zpracování statistických výkazů. Nabízíme: zajímavé finanční ohodnocení, čtvrtletní odměny, věrnostní odměny, příspěvek na stravování a týden dovolené navíc. Po odpracování 12ti měsíců dále vyplácíme dovolenkové odměny, vánoční odměny, roční odměnu ze zisku a příspěvek na životní/penzijní pojištění od 3 000 Kč měsíčně. https://www.facebook.com/pbsturbo https://www.turbo-kariera.cz/ochrana-osobnich-udaju |